tyvärr

Tack för kommentaren i förra inlägget. avskyr dock anonyma kommentarer! känns ibland värdelöst att ta åt sig av. och med tanke på vad som stod i förra inlägget borde du veta vem jag är/känna mig. Så du bor förmodligen inte utanför Värmlands skogar :)
nog för att jag känner folk från överallt, men inte som vet så om mig och jag länkade bloggen på fb igår så är mest troligt att det är någon utav mina fb-vänner. ajja, tråkigt att man inte kan berätta vem man är ><


drar nu en sväng till kD och plockar upp morsan kommande med Göteborgs-tåget. ska leta present till farsan som fyller år i morrn också! träffa lite skönisar och så innan jag vänder och åker hem igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det sitter en tänkande människa bakom en skärm som skriver detta. Tyvärr vill jag inte säga vem jag är då det känns lika eller mer värdelöst (s. inte värt) som du ser i det en anonym skriver. Hoppas du tar åt dig av text du finner sanning i, vem som än har skrivit det ändå!

Jag bor i T-byn.

2011-06-08 @ 13:03:05
Postat av: Ronja

jag förstår precis hur du tycker och tänker kusselinen min! det är så dryygt när folk kommenterar anonymt, "barnsligt". typ som när folk kommenterar anonymt att jag är så ful..

2011-06-10 @ 19:24:07
URL: http://ronjavardet.blogg.se/
Postat av: Sigvardssonskristendom (ex. Anonym)

Som sagt så finns det idioter, och som sagt så är det inte värt för mig överhuvudtaget att nämna mitt namn. En fråga som dyker upp är, "Vad tjänar jag på det?", "Vad förlorar jag på det?". Nu vet att jag bara förlorar på det. Och som sagt, ta det som står skrivet som det är. Det finns gränser då en kommentar kan tas oseriöst. Dra inte din nedsättande kommentar parallellt med mina.

Ronja, du är absolut inte ful.

2011-06-10 @ 23:53:33
Postat av: alice

Hej, vilka bloggar läser du? :) ps.. din blogg är as bra.! <3

2011-06-11 @ 21:19:12
Postat av: icke anonym

Helt otroligt va fina ögon du hsr. sitter och kollar och alldeles avundsjuk. :) dretsnygg äru Louise!

2011-06-27 @ 18:14:04
URL: http://camillapernefur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0