satan i gatan

namnet på en skön jävla låt. men satan i gatan vilken knepig kväll igår. det bästa av allt var att jag fick åka cab-cadillac igår för första gången i mitt bosiga liv. har åkt cadillac förut men inte cab så jag njöt av den långa åkturen i baksätet med lövet. 2 snuskisar bredvid oss men som tur drog dom in på faktoriet. he-he! tog en evighet att ta sig hem. stönig som jag är stannar jag alltid kvar in i det sista och ska va sist därifrån å sen finns det inge skjuts hem och noway att jag skulle gå hem med mina 2 långa fula ben 3km 03:15 på en torsdag morgon, alkoholpåverkad. men rätt som det va slog det mig en tanke å vi tog oss hem. tanken orkar jag inte förklara men kan säga att vi slapp gå! smart-LwowW.


glöm aldrig: riktiga ärliga vänner är det viktigaste som finns!
att veta om den är det måste du kunna testa dina och dens gränser
och ett perfekt exempel på sånt är ju inom kategorin kärlek.
sårbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0