POWERNAP ÄR DEN GÅNGEN JAG SOVER SOM SKÖNAST


ärligt, har försökt ända sen jag började ta kort (6-7:an typ) att ta kort i spegeln. på mig själv är det omöjligt. hatar att jag måste ta med kameran på sne för att få en bild framifrån utan att det bli under eller överifrån. även hela Jag ser sne ut, vill bara kunna ta ett vanligt fuKKin' kort framifrån vilket verkar omöjligt, men! det är väl mera träning som krävs.
här blev Jag åtminstone framifrån, inte sne, inte under eller överifrån, men kamerajäkeln blir så stygg.
den ska me va rak >< blähääää

så jävla skönt att jag slutade 12 idag tack vare att jag jobbade över igår. så jag får vila ut lite innan helgen. ska gå ner till Toria med baRRisen sen och köpa grillat/fixa inför imorrn osvosv...aH ni vet väl vad som händer på midsoMMar väl ^^ Borejoggen, va med? Nej. Kolla? aH. likaså med minijoggen. jag som lovade mig själv att GÅ Borejoggen detta år men tyvärr erkänner jag, jag är lat. laZY_g1rL :pPpPpp
en PN vore inte fel nu, så dyker ner i sängen ett par timmar, ska drömma om skurmaskiner, raJd-medel, poleringmaskiner och sånt man använder inom städet. hur ska detta sluta....totalt utmattad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0