oioioi

verkar som vädret har vänt! hoppas bara att det håller i sig hela veckan ut, we all need it, vi som ska på Rallycrossen (: allt är fixat och såe nu så det är bara att tagga på, tänkte börja packa liiite iaf sen. behöver ta en PN i solen först för ja e sleten som vi säger i naturglada Wärmland. På tal om Wärmland, Nya Wärmlands Tidningen kanske jag och systeryster syns i ett hörn i morrn, blev intervjuade på byn förut och fotad, snygg som man var då efter en jobbdag! mmm GATT va kul ><
köpte även en ny mascara idag äntligen! min har ju torkat ut snart. förstår inte hur jag vara så sparsam när det gäller det, kan inte ens minnas när jag köpte en senast. bra som man ääääär


så senare blire:
städa
packa
duscha
kleta in mig med broWnie without sun
sleeeep tight senast klocka 9!





Kommentarer
Postat av: Olivia, the one and only

Måste bara säga att jag tycker formen på dina läppar är jätte fina!! :)

2011-07-12 @ 18:33:56
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0