midsommarhelgen

var verkligen lyckad! mycke skratt delat med bra människor :) tack! träffade även nytt folk och folk man inte sett på aplänge så tummen upp för fredag&lördag(Y) har inte sovit en blund på hela helgen så trodde jag skulle avlida dom 2 första passen på jobbet! jag somnade hela tiden direkt jag slog mig ner på en stol. fick kämpa att ha ögonen öppna genom att blinka mkt, ge mig en käftsmäll och såe. kan inte påstå att jag var effektiv idag alls. blodsprängda trötta ögon var ingen höjdare, var liksom inte trött i kroppen utan kände bara av att hjärnan hade fått för lite avkoppling. men även denna dag gick framåt i tiden och nu på kvällen kom syster, vi tog en sväng i bilen.

hur skaja klara att jobba övertid i morrn? -men vad gör man inte för att få sluta lite tidigare på fredag. yes det är vad ni tänker, HÖLJES!
bara att börja räkna ner dagarna. ska dit med världens bästa :)

fuKKin' GODNATT

bilder på midsommar finns på facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=1074874814&sk=photos#!/media/set/?set=a.1842050325735.99766.1074874814


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0