jag tror jag är kär i ditt uttryck

idag blev jag inte trampad på tårna. fick se ett fint leende på läpparna vilket gjorde min dag ljus! en timme kvar på älsklingsstället, sen ser jag aldrig mer dig. eller kanske.
jag måste säga att jag saknar min Johanna Larsson så jag tror jag storknar, vi har inte setts på veckor och vi har massa att prata om, vill käka med dig, ha en KAJ&CARL-dag, planera inför Höljes och midsommar bruden! vi ska göra allt tillsammans för det är bäst så, slutar alltid lika knepigt och roligt :) där slog mig Branäs i tankarna. aH duvet vad jag menar. ring mig eller nåt, i need you indeed everyday♥

här bara flödar det cash hit och dit. billjudet+nya däck/fälger. men vad gör det om hundra år. så lite som en droppe i havet! men får ändå någonting över av lönen iaf och det läggs diRR i sparisgrisen. USA, I'm on my way ;>
snart körkort, snart 18, snart fri, myndig, början av en erfaren ung kvinna!
vet ingen som vill ha körkort mer än louiseolssson.



ja, lite över 4 år sen man tog konfirmation.
tiden rinner iväg, vi vill alla bli vuxna men när den tiden är inne kan
man lätt ångra att man inte tog mer vara på ungdomen.

jag vill alltid vara 18
(fast komma in överallt) då är man fortfarande ung+vuxen

Kommentarer
Postat av: JoohSKILL

Sakkner diii åhE ...

Fan va konfa var BäSTE :// puuuh miiSS

2011-06-20 @ 18:22:58
URL: http://joohskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0