brownie eyes are love

alltså, din ögon! ditt vita leende, sommarskinn, bruna hår.ååh! jag skulle.....
haha nej men jag pratar naturligtvis om den fina läkaren som är här över sommaren typ. han är som tur är och otur på samma avdelning där jag städar denna vecka på jobbet, yes det är bra men han attraherar mig så mitt jobb ligger på hyllan bara ibland. nejdå, men ni skulle bara veta. hur trevlig som helst och ler jämt. så fort han kollar på mig eller pratar med mig blir jag tomat. har tagit mig 4 dagar att bara våga lägga ögat på namnbrickan, så idag vet jag förnamnet, tar efternamnet i morrn. puh, kanske är sista dagen på vårdcentralen och vi har bara hans rum kvar av läkarna så får väl ta bort lite extra damm för han då...

ska bli awsome med helg, veckan har varit hård och bra men kroppen behöver vila. ska på lagträff med tjejerna i morgon, ska käka och så lite på Strandcaféet i Sunne, får hoppas stöpa blir med! efteråt åker jag möjligtvis och hälsar på Danilo en sväng om han inte är busy. och om isf, skaja ist grilla/umgås med bra folk hos eskilmark på kvällen.

baslådan har äntligen kommit idag! nu inväntar jag bara resten av investeringen...blir sadface om det inte kommer i morgon!
det är mycket under veckorna och mycket i morgon, men kan säga att ni kan nog inte nå mig i morgon förän efter 6 :) ses tomorrow!


all the bad feelings i try to ignore.
so tell me, so tell me, what i've done?!
it hurts so bad, all those things you said.

SO MUCH OF ENOUGH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0