att slita in i det sista lönar sig ibland

kebabpizzan satt där den skulle! räcker även till ikv. japp, då var denna helg över så nu är det dags för en ny hård arbetsvecka, ser fram emot dom 2 första dagarna men sen byter vi till skitavdelningarna. ajja, blev iaf jäkligt glad föru! BÄTTAN gav mig MVG i Praktisk Marknadsföring B! så det hjälpte tydligen med hårt arbete i slutet :) kommer sova gott på kudden inatt iaf.
blev lugna hemmakvällar hela helgen, Johan var här igår och spelade&sjöng med mig. vill lägga in en 'video' vi gjorde igår, på youtube/facebook men han tillåter inte, dum pojke :(




nu räcker det. jag har fått nog. när jag blir 18, då ska du få se vart allt har tagit sig!
-en dotter i kontakten, det kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0