äntligen good sound!

var i Karlstad hela helgen, var riktigt trevligt! hittar överallt där nu snart, tror jag. har åkt stadsbuss som aldrig förr! träffade sjukt sköna människor och får se om vi ses i helgen eller om jag ska ut här med min bil, har beställt baslåda,diskanter,slutsteg och sånt nu så kommer väl denna vecka. frågan är bara vem ska fixa ihop allt. hmm, men det kändes gött i plånkan iaf, eller nääh...för tog ju på faktura så jag ska hinna få min fetinglön först :)
ah nu skarre ra spelas iaf, chaufför fattas bara..någon frivillig? nehepp. Bea? :D

har gjort mina 2 första dagar på jobbet! gick lättare än förväntat...än så länge. har fortfarande 43 dagar kvar och det är hårda 43or vill jag lova! det är inget slappjobb vettu, ett slitet kroppsjobb som tar på min rygg för det känns när dagen är över. men det är lätt värt pengarna! nepp, tänkte komma i säng i tid idag så ska grejja lite så kommer jag äntligen till dig kudden och bäddar dig :) och får inte glömma musiken heller, annars somnar jag aldrig.
saknar mina vänner nå enormt, när ska vi hitta på någooot? ut i helgen? :D

miss u stöpaSKILL♥

Kommentarer
Postat av: beaangel

vem ska med te helga.. ? :)

2011-06-14 @ 22:07:43
Postat av: LwowW

Jag vet faktiskt inte, men vill bara ut om ljudet är färdigt-kopplat :)

ska nog fråga Johanna och Linnéa om dom vill med eller nåt :p

2011-06-14 @ 22:17:14
Postat av: beaangel

ja okej, förstår.. kan bara på lördag kväll för är i Malung fredag te lördag.

2011-06-15 @ 20:33:20
URL: http://beaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0