Välkommen In

Fick ut det jag ville igår av en människa genom lite press. men då fick jag även veta sanningen. är djupt besviken men sanningen är hård! nu har hjärtat lättat på trycket lite och jag vet var jag står, tror jag. t-r-o-r.
men fick även positiva besked och hoppas på de bästa!

var skönt att jag gick en lite promenix förut, sitter vid datorn alldeles för mycket. jag lever framför skärmen. varför skaffade jag Facebook? det är inte ens kul, men det vill sig gärna att jag sätter mig där och är nyfiken vad alla gör helt enkelt. men en sak är lite rolig: "Stod det inte på Facebook, är det inte sant eller har aldrig hänt."

jobbet flyter på, ska jobba över lite i morrn. mer kosing till mig och mindre fritid. ser fram emot 2dagars till helgen i vårt fina Torsby och 2dagars om 2 veckor i deras fula Sunne. nejdå, jag ogillar inte Sunne.
fick 2 fina kommentarer domhär 2 senaste dagarna, tack till er! har aldrig hört något sånt förut.

Hoppas ni har ett bra sommarlov allihopa och njut så mycket ni kan när väl solen skiner ut mellan molnen! massa busiga kramar från mej
saknar idiZen och inApina också, ser er ju aldrig :(♥


Veronica♥
krävs kontakter för att bli känd och komma ut med sån udda musikstil. dom satsade och fixade hem det.
hon är seriöst på radion hela dagen med Välkommen In och det är den som är favoriten nu.


i'm bored :( fast puttE är social så jag får någon att garva åt, brateN^

sänga nu snaart, najt!

Kommentarer
Postat av: Idizzz

Saknar dig med ;)

Men hur blir det till helgen, vi kanske kan grilla och mysa någonstans? :)

2011-07-13 @ 21:42:33
Postat av: LowkickerN

Saknar dig också sweetheart! Kommer hem snart vettuu :) Då JÄVLAR blir det party ;) <3

2011-07-22 @ 00:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0