still alive?

ja, jag lever faktiskt men tiden räcker inte till att sitta här och blogga när man sliter som ett djur på jobbet, kommer hem halv 4 och sen äre kväll igen. har dock tid att sitta på facebook och kolla snabbt men inte att skriva ett inlägg som krävs att skriva när man känner för det. jag känner för det ofta men som sagt, tiden. har egentligen inget viktigt att berätta som vanligt. jag hade, men det är ovärt nu för det är botten nådd! bara att börja glömma.

amääH jobbet rullar på som vanligt, är inne på min 7de vecka av 9! får en veckas sommarlov i år när jag är färdig med mitt. trodde jag skulle få höra klirr i kassan men har handlat upp 80% av pengarna redan, men det va en investering så det vare värt på sätt och vis. på torsdag är det 6 veckor tills jag blir 18, typ 2-3 mån tills körtkortet finns i plånkan, vilket jag egentligen behöver NUUU så jag får åka när och vart jag vill! behöver komma bort ett tag, har varit så fruktansvärt mycket nu så jag undrar egentligen om jag lever på riktigt? eller om det är en dröm för såhär kan inte en verklighet se ut? tydligen, men vad har jag gjort för att färtjäna igen? många frågor, inga svar.
för nöja mig med att Veronicas texter är bra och att det är fest hos Mange på fredag...eller nö. Fryksdalsdansen denna vecka, ska dit fre&lör..efterlängtad vecka? INDEED! skjuts och sånt är fixat och sovplats på fredag i Sunne, ska hälsa på Danilo också. saknat ditt skratt grabben, hörde det telefon igår men...aH.

har även tagit mig ett till dopp sen sist!
så, har tagit 2 dopp denna sommar...
1. favoritstället Kläggen
2.Sirsjön




Danilo, påväg från Rottneros till Sunne 17.44, jag och Frida är schysst å skjutsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0