bring me back to övre delen av Wärmland

oioioi! liiiit seg jag är då. careface anyway, men vet att mina pinglor vill läsa nytt varje dag :)
som sagt, 1-3 Juli vare Höljes Rallycross. så jag befann mig där med bästa tjejen den helgen, inget jag ångrar! vädret var inte på topp på fredag med lör+sön gick finfint (Y) blev översvämning på flera ställen där folk bodde nere i så tält, soffor och massa dynga flöt omkring i sin egen värld där. Alltså, jag längtar tillbaka så ni skulle bara veta, träffade asschöööna människor och skulle kunna spendera mer tid och glädje med dom för helsikKe vad jag skrattade, övervinner sammanlagt vad jag skrattat hela Juni. fick skrattanfall gång på gång och tårkanalen öppnades å flödade glädjetårar. aH, bilder finns på min och Joohskills Facebook: HÖLJES & Hööööljes häääj

bjuder på nåra baaH


MORSAN ligger kvar i ungdomen och blev med på fyllehelg i Höljes (;





ni ska bara veta så gosiga dessa 2 var 08:36 eller nå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0