think twice, before you make a choice!

Sitter här och är avundsjuk på dom som gick ur nian nu, som fick välja inför gymnasiet. Önskar man hade varit klokare och mer erfaren när man själv levde på den tiden, men det är väl inte det lättaste som finns att veta vad man vill bli såå tidigt som när man är 15,16 år. Men idag, börjar sista året nu, ångar mitt val av linje. Jag ogillar inte alls det jag går nu för tror det passar mig utmärkt men som jag sagt tidigare, sen jag varit 4 år och vetat vad skådespelare är har jag ALLTID velat bli det, jag har sagt det förut att jag sökte Musikallinjen i kD som jag även kom in på, ville gå musikal för då är det både drama OCH musik vilket är det jag mest gillar. MEN! jag tackade nej p.g.a att jag hade inte känslan för att flytta då som jag dock har nu och vill verkligen ifrån denhär lilla byn, Torsby finns alltid kvar i hjärtat liksom. och det var inte såhär det skulle bli, jag ska inte stå i en klädaffär resten av mitt liv, jag ska spela in film, resa, sjunga och framför allt LEVA! USA är ju högst på listan ju och när jag haft samma dröm ända sen jag hade förståndet till att skapa en borde det vara så de ska va + att det är ingen omöjlig grej. men jag lyssnade inte på mitt hjärta nog mycket. läste bara mellan raderna, såg bara negativa saker vad som "skulle" kunna gå fel ist för att "JAPP! nu kör vi" fan asså, måste skärpa mig nu och gå på magkänslan och göra det jag vill göra, innan tiden är förbi, för kommer gråta floder när jag är 30 om jag inte hunnit rest mycket och uppfyllt något av mina önskningar, för grejen är den att detta skaja göra när jag är ung, det är målet. så innan 30 Louise! 12 år kvar, så där emellan blir inge kidzZ för min del :)

aH, 12 år....dom kommer passera snabbt som blixten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0