gief hela nordamerika

tråk tråk tråk. en flicka som jag har tråkigt just nu och finns inget annat än att sitta vid datorn och läsa allas statusar. man kan ju alltid undra vart världen är påväg. bor man i samma ort som mig så förstår man varför livet kan bli tråkigt. fast ne, det blir ju vad man själv gör det till egentligen. men jag menar typ, aktiviteter, finns ju inte många tillgångar till det direkt. näpp! U.S.A vore/&ÄR min grej tror/vet jag alltså, ingen tror mig. eller, alla tror att det händer inge mer där än här men JOOO? det är precis det de gör. se alla alla byggnader, storstäderna, filmstjärnorna, havet, landet, språket, kulturen, miljön, det är ju inte alls detsamma. åååh kan bara drömma vidare alltså att få mycket pengar i plånkan att flytta dit. MEN! den är ikke en dröm som är HELT omöjlig som t.ex att kunna flyga av sig själv för det vet vi ju att densiteten är för hög, men att åka till U.S.A är inte omöjligt, men krävs pengar vilket är svårt för en studerande tjej på 17 höstar(snart 18) he-he! vill inte bara resa dit, flytta dit...forever. även resa jorden runt. jag vill väl inte stanna kvar här heller, jag är en social människa, vill ut, se mig omkring och hur det ser ut på andra sidan i min omkrets. NU! yepp, börja lägga i spargrisen varje månad och sedan jobbajobba och göra nånting åt min dröm och låta den bli sann. wish me luck dudes' :D

PEACE
                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0