snodde den av jasmineolsson

har inget annat för mig så drar väl igenom detta.

Vart bor du: i Torsby. Alstigen. Kilåsen.
Brukar du komma i tid: Alltid! fast inte på lektioner i skolan.
Hur lång är du: 170,5 tror jag.
Kan du laga mat: ohja, riktig kock!
Vad jobbar du med/pluggar du: Administrations&Handelsprogrammet.
Vad har du på dig just nu: för att vara exakt så strumpor, trosor, bh, tights, tshirt.
Har du någon fobi: matsal, korridor, spindlar, ormar!
Hade du en bra kväll igår: jora, sleten efter cupen men var nöjd med min insats.
Vilket är ditt senaste inköp: söt shirt som finns på 2 inlägg innan detta.
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: CSN
Har du sovit i din egen säng inatt: yepp!
Vad hade du sönder senast: kexchokladpappret när jag skulle öppna den ;)
Vem snackade du med senast: BönadUde :ppPpPpp
Varm favoritdricka: kaffe med möööööe grädd och socker!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: fantaaa.
Alkoholhaltig favoritdricka: jadu, kan ja int välj ens en gang.
När gjorde du senast något riktigt dumt: idag, i think.
Saknar du någon just nu: just nu, nej. men händer väl ibland.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ringa när jag ligger och vilar, alltså hatert!
Någon jag stör mig på: någon? NÅGRA, skaja dra alla namn eller?
Intressen: inom musiken är intresset brett kan jag lova, redan när jag låg i magen.
Senaste personen du kramade: pappa
Senaste personen du ringde: 20slak, enligt telefonlistan.
Vad drack du senast: julmust.
Vill du ha barn: nej, och det har jag sagt ända sen jag visste vad det innebar.
Längtar du till din nästa födelsedag: nja, inte så speciellt. torsbymarten isf, även om den är överskattad.
Är du sugen på något nu: åka slalom och ta en kall med brudarna!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker inte kaffe vardagligen men...om jag gör det en dag så blir det väl en kopp.
Använder du hudkräm: året runt. är en rekti törring
Micro-pop eller poppa själv: inget av delarna. avskyr popcorn. dock säger jag poCORN! lämnar ett P :$
Brukar du baka: typ aldrig. drygt att ta tag i disken vettö.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: int för en femöring ens en gang
Vilken låt lyssnade du på senast: mikrofonkåt på Rix FM
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej.
Vad tycker du är äckligt: finnar, killar som nyss spytt och sen ger repliken: tja ska vi hångla? typ.
Har du pengar på mobilen: 364 dagar om året.

done


Kommentarer
Postat av: Ellen Simberg

Ja jag vet att jag är EN utav de du stör dig på iaf ;)

2011-01-31 @ 19:44:46
Postat av: LOLsson

haha, vad kul att du vet mer än vad jag själv visste. men kan ju säga att det är snarare tvärtom ;)

2011-01-31 @ 22:44:18
URL: http://louiseolsson.blogg.se/
Postat av: Ellen Simberg

mhm okej, a du ska veta att jag inte är arg eller så. Ville bara säga att om du ska prata illa om folk, tänk på vem det är du säger det till. Ett tips för framtiden :)

2011-02-01 @ 21:54:43
Postat av: Lolsson

för det första, så har jag inte pratat illa om dig, för det andra så är framtiden mitt problem och inte ditt. Du är inte arg eller så säger du..ha-ha när du mötte mig nyss i korridoren fick man ju en dödsblick typ! menmen, du får tro vad du vill om mig men har inte snackat bullshit om dig. Jag har inte utstrålat något som tyder på att jag stör mig på dig ens.

Om du har problem med mig så kan du ju säga det face to face då, för hur ska jag veta att det är just du som kommenterar?

ajja, örk töl.

2011-02-02 @ 09:42:01
URL: http://louiseolssson.blogg.se/
Postat av: Ellen Simberg

Dödsblick? Det är så jag ser ut på morgonen, sleten typ. Jag har inget problem med dig, känner dig inte och har aldrig pratat med dig. Men om jag har misstagit mig ber jag om ursäkt, trodde på min källa och ville bara säga att sånt där snack ofta kommer tillbaka till personen i fråga. Menmen om det inte var så, så ber jag som sagt om ursäkt.

2011-02-02 @ 22:24:57
Postat av: Me and Myself

ah, okej vad bra då. jag har inga problem med dig heller just you know, så din källa verkar definitivt veta mer om mig än mig själv, saker som inte stämmer också. Menmen, du får la tro vad du vill bruden men...:)

2011-02-03 @ 12:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0