röd matta, stor rumpa, mjukt hår.

varför är jorden rund? varför är bananer gula? varför har vi 2 ben och inte 3? aaa alla här i världen har vi frågor som det finns svar på och som det icke finns svar på. lite träligt ibland om man verkligen vill ha facit. typ som när det gäller kärleken. den är oförståelig, svår ibland, härlig ibland, det bästa som värsta. ingen förstår sig på den, alla tycker vi att kärleken betyder olika, ser ut olika, känns olika. för mig är det ärlighet i högsta grad. men om jag ska vara ärlig så är det nog inte en enda människa som är 100% trogen, kanske finns NÅGON inom kärlek men alla har vi väl någon gång ljugit och så som inte har med kärlek och i ett förhållande att göra, men nu menar jag bara ärlighet och trogenhet i ett förhållande vilket det är få som bär på. ett förhållande, det liksom består inte bara av 2 individer som springer runt som en yr höna&tupp, utan vad dom skapar tillsammans, gör utav det, spenderar tillsammans och håller kärt. men som sagt, var ärlig mot varandra...det lönar sig alltid och kommer längst på det. alla tror inte det men så är det alllt mina kära. såpp! fick nåt vettigt sagt idag iaf ((((:

                   
                                         puss alla sötnosar!

Kommentarer
Postat av: sitkrA

Håller helt med dej, grymt bra skrivet! :)

2011-01-05 @ 14:29:48
Postat av: bergstättan (:

så sant som de ä sagt! (eller skrivet!?)

haha (;

2011-01-11 @ 21:28:54
URL: http://emelieslajfstyle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0