prooosit!

pappersrulle efter pappersrulle går åt. tror jag aldrig sett så mycket snor i hela mitt liv. nyser konstant också! min värsta förkylning ever! kan inte räkna hur många jag haft under de senaste 4 månderna. att jag alltid ska bli smittad, bli sjuk eller dra på mig nån skit jämt. studidag är rätt skönt ibland, som idag och fyfan vilket underbart väder det är, solen skiiner för fullt men kan tyvärr inte gå några längre sträckor, foten blev helt förstörd efter gårdagens match(alltså inte så förstörd som ni kanske tolkade det nu) men liksom, aj! men fick mig väl en nypa luft förut när jag gick en bit med vovven i morse, sista promenaden vi gör tillsammans, för ikv åker vi till veterinären med dig. då tar vi farväl av varander. eller jag av dig. kommer bli svårt att hålla sig från att fälla tårar. men kommer ses igen i himlen♥

prosit prosit prosit. översvämmar av snor i mitt rum, kom och kolla? näh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0