nej, den är inte kanon

för er som inte har Canon så köp inte det om du bara ska använda originalobjektivet för det suger! jag har denhär kameran som bilden visar och ångrar mitt köp verkligen, visst jag har fått några fina bilder och i studion kan man ju ha den för då är den ju ändå ikopplad till en skitbra blixt, olika lampor osv...men vanligt, näh! jag vill ha NIKON.
jag kan säga som såhär att tar jag kort med min kamera på en grön tshirt och johanna med fast med sin NIKON så blir tshirten grönare OCH skarpare med hennes kamera ÄVEN fast båda använder originalobjektiv. och jag vill ha skarpa färger, så egentligen är det väl vad du själv vill ha, finns ju dom som inte vill ha jätteskarpa färger. but I want! det är sååå snyggt och mkt fräschyyy. Men skolans media använder ju också Nikon så ja, det är väl ett uppskattat märke!


                                   Canon EOS 1000D
          varför i helvete tror ni att jag aldrig får till nåt bra klick 
       och en fräschyy picture när jag använder en sådan lixxöm?
      men det är väl olika. men jag gillar helt enkelt inte Canon.

Kommentarer
Postat av: Sebastian Ferger

haha ! du har inte tänkt på att eos 1000d är den billigaste (systemkameran) som finns ? men du får fan kamera för pengarna ! Har en 500d i familjen med EF-S 60/2,8 USM Macro , och det där orginal objektivet ! tar inte dåliga bilder med den kameran iallafall ?

2011-01-15 @ 16:39:53
Postat av: LOLsson

ojojoj, den är inte alls den billigaste. 350d, 500d och alla under är billigare. och om du säger att man får kamera för pengarna så kvittar det väl om den är billigare än Nikon? asså whaaat. och jag säger bara att Nikon är jävligt mkt bättre enligt MIG. men finns billiga Nikon som är dåligare än Canon med som är mycket mindre prisvärd.



så mycket ligger i vad du själv tycker är ordet Bra när det gäller en kamera, jag vil ju som sagt att den ska ta skarpa färger och så tycker jag så f u (;

2011-01-15 @ 16:49:01
Postat av: LOLsson

så det beror helt på VILKEN Nikon man väljer/jämför med (:

och du kanske inte är en sån som är ute efter perfekta jävla bilder och är intresserad av att fota.

2011-01-15 @ 16:50:49
Postat av: Elene:)

Jätte fin blogg:)<3



Besök gärna min:)



Kramar

2011-01-15 @ 16:52:33
URL: http://theelene.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är inte kameran som tar bilderna , det är du

2011-01-20 @ 17:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0