kickstart my heart

ja, det skulle faktiskt behövas. jag är fast som ett klister. bara sitter och funderar. men idag är jag ovanligt glad, eller det började lite igår. bara jag vet varför och ingen annan får någonsin veta. i morse låg jag allt och drog mig lääänge! det är fan farligt för mig när jag somnar för jag tar mig knappt upp. å nån dag här framöver så ska jag&brudarna boka lägenhet i Branäs över en tors-sön i mars, 2 av flickorna fyller 18 så det blir nog en riktig superhelg(: ser verkligen fram emot detta! ÄNTLIGEN skidtajjm för denna säsongen, och nu äre det friluftsdag också för skolan, så då blire ju Hovfjället. tack till inapina som lånar mig ett par skiTor och glasses♥

alltså, tänk hur konstigt det kan bli i kroppen ibland. om nån vanlig kille som vanligtvis brukar vara torr på msn/fb/whatever helt plötsligt använder en smileis eller skriver på ett annorlunda sätt, och man blir helt 'OJJ, han skrev sååå' och såna som vanligtvis skriver jäääätttemycket smileisar eller hjärtan efter inte gör det helt plötsligt, ja då tycker man ju att 'jaha, sur eller?' fan vad vi är olika. men så känner jag ibland iaf. man kan ju bli helt ställd om DEN killen skriver ETT hjärta för första gången. ja jag är konstig, men är det inte så då? om man är nyfiken på någon och den en dag vänder om helt och beter sig mer nyfiket tillbaka. shitthesame, det är väl jag som tänker för mycket på hur allt är/ser ut jämt. jag är tjej, jag är känslosam.

Girls, Girls, Girls. tolka det som ni vill. för det är faktiskt en låt som heter så med. en jävligt bra en, du borde lyssna! 
annars har jag ett till erbjudande: Neon Trees-Animal

puss från mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0