here we are again

shit! det har varit en av dom bästa men även en av dom värsta helgerna på läänge. festen i fredags var superlyckad! tack frida&max för att ni fixat allt:) blev även många tårar den kvällen. och utlåst blev jag när jag kom hem för nyckeln åkte ner i en springa så fick bege mig till ria och sova hos den första och närmaste jag kände. vilken osis man kan ha ibland alltså. idag har jag ätit god mat med nära och kära, tagit en promenix i solen och bränner nu skivor med gammal hårdrock på, l to the ove alltså! funderar på att fixa lite läxor nu också så jag får det gjort. denna vecka kommer bli hård för min del för saker jag ligger efter med. har bara mig själv att skylla! yepp. denna helg har jag insett vilka "små" människor i käften även kan vara STORA jävla idioter. idioter har jag fått nog av så får lägga även den människan på /brysidan. noway att jag tar skit från en som dig. unge man! har slösat alldeles för mycket tid på dig och ALLDELES för många tårar. Du vet precis vem du är.

men tack alla glada och fina människor som gjorde min helg bra :)
nåra bilder från festen finns på fb!
pusset


jag känner faktiskt att jag är värd nåt bättre än sorg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0