gud kan vara god. men alldeles för sällan!

igår var det meningen att jag och johanna skulle till kD bara för att chilla och äta på MAX (vi föredrar MAX mkt mer) och komma ifrån Torsby en liten bit iaf och vi gillar att åka stadsbussen hit&dit bara för att! Men det blev mer shopping än mat/chill. alltså ni borde gå till Gina Tricot nu, IGÅR började dom sälja halva sortimentet i butiken för 49:- eller 99:- likaså på H&M och turen hade vi att det börjde igår just precis när vi va där för då fick vi ju dom storlekarna vi ville ha :) suuuper! fick min efterlängtade festjacka som förut kostat 400:- för nu 99:-!  så fick med mig hem: festjacka, poncho/stickad tröja, skärp, trosor, kofta, täckbyxor, småsaker, snyggt pannband med rosor på(som man har på vintern bara! ni kommer få på bild nån dag) från Kappahl som jag aldrig någonsin investerat någonting ifrån.
men ikv skaja äta tacos med min fina flickor hos Lovisa, lite film och smått&gott också! ha en bra kväll everybody(: en stor kjjam från mig.

åh vad jag ser fram emot matchen på söndan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0