eller? skriv gärna ditt svar!

tänker bli medlem på Youtube så jag kan lägga in klipp osv. för man måste väl va medlem för att kunna de?
Aa, jag tänkte ju inte direkt videoblogga, noway. det är till att göra det pinsamt för sig själv tycker jag. alltså, vad är meningen att stå och spela in vad man gjort/tycker/ska göra osv och visa sitt rum, saker...you name it? Jovisst, om jag vore en kändis så KANSKE men tycker inte det är en grej för en vanlig svennechey. (ha-h, där fick jag till ett rimm) näpp! jag tänker enbart lägga in klipp där jag spelar gura och sjunger eller nåt skrattanfallsklipp med JoohSKILL eller nåt nåt annat i stil med damp. inte videoblogga om dagens sysslor och mitt hem. åsså kommer jag också lägga in nåt från Youtube om det är nåt jag vill dela med mig av eller visa. är inte pepp på att bli medlem egentligen, tar sån tid. men känner att jag behöver det så jag inte alltid behöver skriva ett inlägg och skriva vilka låtar som går på repeat på min mp3, utan visa er låtarna jag älskar. eller nåt klipp från kameran och som jag själv skapat. om det är en grå dag där jag inte har dendär lusten för att skriva ner mina ord. skulle sitta jättebra med att lägga in en låt då! låter det som en bra idé eller? jag vet att ni vill :)))))

                                           PEACE! ¥

                          


Kommentarer
Postat av: Elene:)

Tack så mycket:)<3 söta du



Kram<3

2011-01-17 @ 15:01:16
URL: http://theelene.blogg.se/
Postat av: bergstättan (:

låter som en bra idé tycker ja (;

2011-01-18 @ 22:23:31
URL: http://emelieslajfstyle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0