devil in disguise

sköönt! i morgon får jag sova länge, gym vid 4 med idapolisbil, my lover. innebandyträning halv 7+fys. kommer vara en trött chey i morgon kväll. åsså kör vi läxor på de också he-he bara för att jag ska få känna mig nöjd med mig själv för en gångs skull :)))) äta kvällsmat/borsta tänderna aa ni vet dedära kvällssysslorna görs nu och sen skaja krypa ner under täcket och lyssna på hög musik i lurarna as usual, som alltid jag. när jag sover, duschar, äter, är på lektion i skolan, byter om till träningskläder, you name it! jag tror ni har förstått nu att musiken är min passion och jag lever mest för det, det är därför jag jag kan stå upp idag. ni kommer säkert få höra flera gånger hur beroende jag är. kanske i morgon, kanske nästa år, kanske aldrig mer. who knows?

                         
                                                    puss Elvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0