det är jobbigt när det väl kommer till kritan

nu kommer jag få en jobbig process framför mig. Min bästavän, min 'lillasyster', bebis, finaste, underbaraste, snällaste, bästaste vovvendoggy, MIN fis kommer snart inte existera på våran jord längre, inom en vecka får du en spruta som du tyvärr aldrig mer vaknar av. Att just du skulle få cancern! fan för gud som är oftare ond än god. jag sitter med mina tårar i ögonen nu när jag skriver detta, du är hos mormor ett par dagar nu, och jag som hade velat spendera den sista tid med dig. det är sjukt vilka stora knölar du har på halsen. damn, jag som trodde vi hade iaf 3 år tsm kvar. Du sover under min säng varje natt, du föredrar det hellre än din riktiga hundsäng. Men nu ligger det snart ingen Shetland Sheepdog där längre som snarkar eller ser upp till en och uppvaktar en. jag vet seriöst inte vad jag ska ta mig till. Att något kan göra så ont. det är som nån bara snor det du har mest kärt, uh jag känner mig som en snus som varit inne för länge som verkligen behöver kastas. rinnande, ovärd, äcklig, svart, inte något till längre. don't forget me Naala Olsson♥



NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :(

Kommentarer
Postat av: Julia

usch va hemsk! Såg en liten naala på bussen idag, dom är så söta. Förstår att det är jobbigt, skulle bli helt förstörd om Sunny försvann :( Ta hand om dig!

2011-01-13 @ 20:29:42
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/
Postat av: LOLsson

ja, jag är helt knäckt :( dom är ju ens bästa vän!tack julia <3

2011-01-14 @ 14:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0