pyssel och pussel

          
haha ja. fick fixa naglarna själv för ingen hade tid eller kunde hjälpa mig :) köpte dock kort modell för jag kan inte hanskas med FÖR långa, som sist..vågade ju knappt ta chansen att knäppa jeansen för man var så rädd om dom stackars naglarna som man trodde skulle brytas i delar, eller få en spricka. så fick då idag göra detta på mig själv för första gången, resultatet blev väl en tumme upp (Y). alla hjärtansdag kände jag mig inte direkt inräknad i. eller jora, jag fick en varm kram av mormin och farmin. (tanken som räknas) och jag köpte dom ett var sitt hjärta som det stod kram på och en hjärtsymbol. en hjärtetanke...he-he-he.  Men annars sög dagen as usual. har ett fucking prov i morgon som kommer gå rakt åt skogen, menmen..snälla Sprutte, förstå mig och mina omständigheter....kehw! nepp! dags för sängen trorja, skönt att få gå upp runt 10 i morgon iaf, ist för 06.24 som annars. pusset på er och hoppas ni alla hade en bra dag, det är ni värda!

fred. Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0