tur man har vänner!


verkar som jag kommer bli brunett ett bra tag till, för nu har jag löshår i mängder i en mörk nyans :)
mitt BLONDA löshår får ligga på hyllan ett tag. det behöver vilas. ska klippa till och fixa dethär nya och såe när jag får tid. men det har jag aldrig längre. ah, såg på I Rymden Finns Inga Känslor förut IGEEN för femtioelfte gången, men sååå skön Skarsgård asså. Och Den som gjort denna film har nog tänkt till, eller? ja men tycker vissa saker var komplicerade fast det är så bra förklarat allt så det var fine! Simon ler EN gång i hela filmen. dom 3 sista sekunderna. stackarn.

Övrigt: Match i morgon mot ett asgammalt damlag som förut var Lekvattnets drottningar vilket vi nu är eftersom dom "gått i penison" nära, men är lite old för sporten. Men tror bannemej det blir hårt nog ändå, dom var otroligt bra när dom var i sina bästa år. we'll see! wish us luck :) dock är matchen i Frykenskolan denna gång, lite mindre plan men nytt och fräscht golv, matchen är runt halv 3 eller nåt så kom dit å kika! på kvällen är det 'fest i Stjernehallen(drf vi har matchen i Fryken) så vi ska väl dit efter och kolla på lite trubadur en stund och se prisutdelningen tills nio sen får jag icke vara kvar(är ej 18 än :[ ) yepp! hade inge mer att säga. eller jo, Lejonkungen..en film jag gråter till. så jävla fina djur och så bra gjord film för å va tecknat! så det är en av mina favoriter. Har 3: Pearl Harbor, Titanic, Lejonkungen 1. - såg The Lion King idag också, massa kärlek till den och soundtracken!

länge leve lejonkungen!
sant.


Kommentarer
Postat av: evelina

hejsan :)

fin färg på löshåret, vart har du beställt det? :)

2011-02-05 @ 13:19:59
Postat av: LOLsson

hallå! tackar:) ja, jag hade tur att en vän till mig hade pecis den färgen jag behövde, och nästan allt är oanvänt så köpte det av henne :) men vet tyvärr inte vart hon köpte det från första början :/

2011-02-05 @ 16:33:48
Postat av: evelina

aha okej :) tack för svar i allafall!

ja har ju självblogg, men ja vet inte hur man gör så man har en bild på sig på sidan, vet du hur man gör? :) skulle vilja byta färg också...

2011-02-06 @ 14:24:40
Postat av: LOLsson

varsågod! åh, vad heter du på din blogg då? :D

Du menar en header? den har jag inte gjort själv, för jag kan tyvärr inte heller så en kompis fick göra den åt mig. he-he! jag skulle gärn hjälpa dig om jag kunde :))

2011-02-06 @ 17:01:26
URL: http://wwwlouiseolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0