Scroofe vet vad hon vill

ja, idag är det Earthquake-fest i suuun! hade planerat for a long time ago att jag skulle dit, men tyvärr krockade det med matchen i morgon å den vill jag inte missa! det kommer fler fester, men just denna matchen kommer aldrig igen(inte exakt den festen heller) MEN! jag kanske är i bra form just i morgon, kanske inte. Men OM, då vill jag springa av mig på planen och ge järnet! förbränna varenda kalori. heh :) nej, inte därför utan för att jag älskar sporten, måste dock träna upp min snabbhet, är fan sist på boll jämt :( men ha'de så kul alla ni ikv! jag vettefan vad jag själv ska hitta på, försöker ringa lövet men får ej något svar så TA OCH SVARA NU DIN KÔÔRV!
blir att somna i lagom god tid, bra frukost till morgonen sen kör vi järnet på plan medans alla har världens skallebank och bakfylla! HA-HA. heeeej-då


fräään du ää ra. trör du iaf.

förresten, drar nog kanske ut på lördag om någon mer blir sugen.

/Scroofe.
My name
My word



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0