sånt som tar på psyket

                     
kan bara kommentera att det är bra tur att Solsidan existerar på tv så man får lite kvällsunderhållning. det behövs på söndagar. då när man har ångest och tänker på att en ny vecka snart blir kommen och man ska till plugget och jobba huvudet av sig och lyssna på Spruttes allmänbildade historier, ja han kan allt! eller, lite av varje. Just idag är det söndag och det är precis sånt jag tänker på då: "nej, är det redan söndag"-blev ju nyss fredag. man pustar ut och suckar, och varför går helgerna så fort? jag menar, jag har inte roligt VARJE helg men ändå går tiden fort. tiden brukar ju gå sakta när man har tråkigt men tragiskt nog inte när man är ledig. Denna vecka har varit förjävlig, jag har känt mig nedvärderad. det finns också ett "parti" i mitt liv som består av ca 15 personer som jag möter några gånger i veckan som ska va mina medarbetare och kamrater, men känns som jag ist blir sedd på neråt, nedtryckt och pissad rakt på. som ett slag i anstiktet. ska det behöva vara så? finns 2 eller KANSKE 3 i det partiet som förstår mig, resten är inte ens brydd. nu vet jag iaf vart jag har er och vad jag ska göra för val här framöver. jag är ingen sån som plockar upp skiten efter kossan, jag säger precis vad jag tycker och man måste få ha olika åsikter om saker och ting. rätta mig om jag har fel? om man diskuterar något är det rätt logiskt att alla inte tycker lika, ska man då få skit för det senare på hand? nedvärdering på hög nivå. Och att folk sen inte vågar säga varför dom gör si och så, varför dom säger si och så, gör mig otroligt arg.  jaja, slutpratat för idag.

men jag vet iaf att jag ville det MEST av alla. jag hade
längtat efter denna dag. just precis.denna.dag
!

fuck this week! f u
fuck bullshit, fuck school, fuck the world.
G'night fuckers.

PS. som jag sagt, glöm inte alla hjärtans-dag i morgon. DS.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: nämen tack så mkt :) ringarna är ifrån min webshop och kostar 75 kr st :) du kan köpa dem här http://www.shopbyalexandra.se/ringar.aspx :)

2011-02-14 @ 11:22:48
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0