oh oh, i want some more


åh, igår kom pappa&cicci hem efter en resa till Kanarieöarna. Så idag kommer äntligen mina gosiga småsyskon hem :) hela 9 dagar utan dom har jag varit! så det blir myspys ikv, ska åka och köpa semlor sen åt oss alla. Har gjort isglass ocksåw. maybe träning ikv vid halv 8 om jag hinner, ska hinna med att plugga också. puh! jag undrar om jag ens kommer att kunna ta studenten nästa år när jag har sååå mkt kvar att göra eller orkar gå klart. tveksamt!  he-hå :( solaaa skiner som den ska med +6 grader så funderar på en promenix, fast näh har inte tid. Får se senare. ueh, det gick gött med försovningen i morse också.


ska bjuda på en jidbfiubducbdbBRAAA låt som jag
glömt att nämna länge nu: Animal-Neon Trees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0