när jag har som tråkigast blir det längst

sitter i en grå mysdress och funderar. på vad som ska ske ikväll. fest?mys? nä, jag vet nog. fredagsmys låter skönast så kommer nog förbli så. jag är helt utmattad efter denna vecka och behöver lugn&ro/vila. känns som kroppen typ ska torka ut eller nåt eller bli en katastrof av all stress/bråk/tidsplanering. min själ blir djupt skadad av detta, det blir en skada som inte syns utanpå. iaf inte till en början, men plötsligt så kan det vända och ske något i slutändan. Dessutom påverkar allt detta det hjärnan och Psykiska skador är sjukt mycket mer jobbiga än Fysiska. på psyikiska kan det går för långt innan någon förstår att något är fel för att det är en inre skada. alla borde vi ta mer vara på oss själva! och leva sunt och vara en rejäl livsnjutare så mycket vi kan, med rätt mängd då såklart.

Rally denna helg, är inte något jag är så insatt i när det gäller förarnas namn osv..men gillar bilar och så, så är jättesugen på att titta. Var nere på Torsby förut och kikade på bilarna, höll på att frysa ihjäl med mina tygskor mitt i vintern, inga vantar/mössa ELLER halsduk. puh! men nu sitter jag ju i värmen. soooo skönt! ska bli gott med föda i magen nu snart. i morgon är det UKM (Ung Kultur Möts) i aulan på Frykenskolan. ska jag dit och kolla? ja visst! en musik/konstföreställning vill jag aldrig missa medvetet. så klockan 17:00 öppnas ridåerna :)

till ALLIHOPA: glöm inte att det är alla hjärtans-dag på måndag! gör någon lycklig. Ni vet att allt kan räcka med ett varmt ord, eller en varm kram :)

pysskyss
myspys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0