my life as liz

           
          
käääääärlek till hundra! är nu mitt favoritprogram typ. blir helt käär i Bryson :( jag dör. typ. och Liz är tamejfan heltskön, precis så som en brud ska va, eller vi allihopa. helt sig själv, skiter i andras åsikter om vilka vänner hon umgås med, vilka kläder hon har på sig, anywho. störtskön och kör sin väg. önskade jag vore lika tuff som henne. Hon får den finaste och snällaste killen på skolan, för hon är SIG SJÄLV! han ser det fina i henne som alla bitches missar (vilket jag tror dom egentligen ser men bara är avis). hon har en halv tjejkompis (och varför förstår bara ni som följer det) och flera hela killkompisar. jag håller med om att det är roligare och bekvämare att umgås med killar, inget töl, jag gillar också mer killgrejer och sånt snack dom dolar med. som henne. men she need some girlfriends too.

Men hon är ändå bäst
. ska ladda hem allt från början nu ♥
Liz, vackra människa! och har talangen till att sjunga!
sånt jag gillar typ.
kreaktiva människor.
människor som VÅGAR ha udda och egna åsikter.
Sedan stå för dom.
Egen klädstil. en snygg men annorlunda.
Gå sin egen väg.
Var med vilka hon vill (även om dom enligt andra är fula, feta, mobbade, värdelösa och vetteallt vad folk säger i nutidens läge) men som gör HENNE glad.
Bryr sig inte om folk slänger ut sig: "men hur kan du va med han, eller gå med henne i korridoren?!"

det är bara SÅÅÅ mycket mer annorlunda att va sån människa som jag nyss sa att jag gillade, för dom syns. DOM blir jävligt mer uppskattade EGENTLIGEN och är även lite coolare vaaaa :) dock finns det ett få antal av såna :(
tänk på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0