me and my opinions

when I look into your eyes, I can see how
much I love you and it makes me realize.

Firehouse-When I Look Into Your Eyes
gammal, men förjävligt bra alltså. Texten är så fin och stämmer in på så mkt på olika minnen. Man blir så känslig när man lyssnar på den. men kan även lyssna ibland utan att bli depp! sjukt fin låt och brabrabra, går rakt in i hjärtat. och som sagt, I like old music too! gammal musik kan också vara bra, bara för att den gjordes nåra år tidigare. Det kan vara bra i i någons öra samtidigt som det är dåligt i någon annans. I mitt är all musik bra. nytt som gammalt.

/Louise LoLLo Scroofe Olsson :)


Kommentarer
Postat av: emsja

å den låten påminner mig om en gammal flamma till idiotkilljävel. vackert!

2011-02-07 @ 17:50:29
URL: http://cozie.se/
Postat av: LOLsson

usch! jamen det är väl så att alla minnen är ju inte bra :/ ibland kanske det är bra att dom inte är det..eller jag vet inte? man kan typ lära sig av dom då tror jag :)

2011-02-07 @ 18:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0