i'm not that kind of girl

var inge pepp förut men blev nu för nu är stugan i Branäs äntligen bokad! ska bli så härligt att dra dit med 8 hjärtebrudar i 3 nätter and 4 days :) 18-års firande(med alkohol, he-he-he!) för lövet, skidåkning, bastutävling och myspys :) bara att invänta mars månad! jahapp, jag har 3 prov denna vecka og. satt och pluggade hjärnan av mej igår eftermiddag, 3 timmar i sträck!? (kan det vara möjligt för Scroofie?) yepp tydligen! rörde mig inte en meter. drack bara flera colaglas efter varandra och försökte besvara spruttes svåra medeltidsfrågor :( men fuck vad skönt när detta är klart! är mktmkt mer som ska göras, läxhögen är inte liten alltså. men detta skaja fixa nu, ellerhur lojsan? gott käk nu, sen klippa emmsisyrran och försöka minska på läxhögen >.<

känns skönt att jag fick någon form av skrivkramp igår.
jag är bra helt enkelt.
                         
                    
                                         Chemical Vocation - Walls ♥!!!!
                                         Chemical Vocation - A misfit in progress ♥
                                         Chemical Vocation - The beautiful truth
                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0