för man är ju tydligen lite coolare om man har något som typ ingen annan har

  
    
ni som trodde ni var coola när ni köpte eran Apple ipod här i Sverige
borde tycka att jag är ännu coolare då eftersom min är köpt i U.S.A. köpte den dock inte själv, fick den av mina släktingar i U.S.A när dom var här och hälsade på. så ha-ha, fick den i god tid före er och har inte samma modell. har en äldre och jag är lite coolare än er nu. eller inte, är inte ens coolt med ipod, så bryr mig inte. men ville bara säga det, skryta lite om något som...inte ens är coolt. kwehe! men jag älskar ju U.S.A såatte.
men ipod är ute för en bra tid sen, men när det var inne borde jag varit jävla inne länge. (fast bryr mig inte om det är ute heller, för är alltid bra att ha musiken samlad någonstans) å poängen med detta inlägg var att jag har varit, eller är lite coolare än er när det gäller denna investering!
mycket coola cool-ord i detta inlägg. men det var ju...coolt. nat

min ipod är helt sliten nu :( old som fan typ, fick den för många år sedan.

puss på detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0