nej jag är ingen psykolog

typ julhelgen är över. min värsta jul tror jag om jag bortser ifrån att jag hade vattenkopparna ifjol.
å nu har min kropp har visat att jag inte mår bra alls iaf. psyket, håret, huden....(JAG?!) har fått finnar(mer än vanligt), DÅ vet jag att något är fel. jag vet orsaken också. men jag tänker inte sitta här och tycka synd om mig, utan bara ignorera den kraftiga vinden som har blåst mig liggandes.
en sak: bli aldrig kär förrän du vet att kiLLen/tjeJJen du ska dela ditt liv med verkligen är en människa du skulle kunna tänka dig att leva ensam med på jorden, föralltid.
men det svåra i detta är att man inte kan styra över sina känslor. så ibland sker detta för sent. därför måste man ge kärleken tid tid tid, man kan inte veta en människas alla sidor efter en vecka eller 2, sånt kommer med tiden när man vågar öppna sig för varandra. annars vore livet för enkelt, då skulle man kunna peka på den man ville ha isf. det handlar om connection!

jag har tyvärr lärt mig av alldeles för många misstag!

      
                                        den fria fågeln i Götet! i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0