i don't wanna be that city girL

sikKen bra helg mina fina vänner! förutom att alkoholen satte aldrig sprätt på mej i fredags, ja som trodde ja skulle bli liggandes över spyhinken när de var ett bra tag sen jag skålade. men blev raka motsatsen?
Sunne på lördan, chaffis as usual...vikKet saltgäng, garvade sönder mej. älskar folk som får mej att le och må bra jämt :) idag skullle jag äntligen ta tag i läxhögen, aH då var ju det viktigaste pappret i skolan så får att bli hemma å pluGGa i morrn med, resa och hämta pappret baH. jag har sån ångest och panik för allt jag liGGer efter med och att jag själv har satt mej i denna situation. pressande på psyket så fyfäään.

Donkeyboy har gått i högtalarna idag, nya låten City Boy ♥ skön när man är på ett trött humör och vill ha mjuk musik i öronen. Pop kan faktiskt va bra sometimes de me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0