123

1. blir inte kär.
2. bli inte kär.
3. bli inte kär.
ett råd bara!


aH, å på de har ja spelat gura på hela kvällen. Spelat i 8 år i år och kan fortfarande lika mycket som för 5 år sen. måste ta tag i mina kunskaper och utveckla dom. lusten finns där jättemycket nu. kan bero på människa som fixade tillbaka känslan av att bara spela vad man vill när man vill och uttrycka sina känslor bara sådär, när man väl kan spela sitter det i ryggmärgen. bara att plinga låtar som passar till humöret för tillfället.


jag sitter fast i klister igen, som vanligt och tar mig aldrig ur. jag borde skriva ner allt jag inte borde gör ist för att göra, för jag gör för mycket 'onödigt' och ödslar tid på som tar onödig energi, speciellt på psyket. på tal om psyk, börjar Psykologi B-kursen i morrn, mitt favoritläsämne så ser fram emot 5 timmars psykologi i veckan i en period! längtar typ sådär redan tills jag får läseboken. även den kommer jag ta hem diRR och läsa ur, som i A-kursen. vilket jäkla intressant ämne alltså! förstår mig inte på folk som ist ser glädjen i att räkna oviktiga mattetal alltså!


kuDDen väntar, får dock sova själv under täcket inatt och vakna utan någons arm runt en.
men får väl stoppa lurarna i öronen med skön musik som tröst och drömma djupt.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0