whatever ever

trodde det var min sista arbetsvecka men icke! på månadag sysselsätts jag igen på sjukhuset, maybe at thuesday too! återstå att se :) när jag är färdig kommer jag vara stoltare än någonsin typ över mig själv. fan vad skönt det är att sova ännu mer tycker man när man går upp tidigt varje jäkla dag som passerar. denna helgen dricks det dricka utan alkoholinnehåll. är inte ett dugg sugen på ett rus, eller jo...kanske. men måste chiLLa nu. Eric Saade väntas se på sista Kolsnäs om exakt en vecka, 300 spänn för att få se en av Sveriges skönheter är inte så pjåkigt! (enligt mej!!)

om man visste var vännerna stod skulle allt gå flitigare, men jag vet inte. det är nog jag som är problemet. det sägs att det aldrig är ens fel när 2 bråkar men det är en mYt självklart. om någon hackat sönder den andra är det ju det hackpersonens fel, visst den gör förmodligen inget utan anledning så troligtvis gjorde något den andre något som startade det hela. men ändå: det är ju EN som startar. och det är jäkligt många gånger som det bara kan hänga på en tack vare vad den har för jobbigt humör en dag. ajja, det är iaf en mYt detdära med att det alltid är bådas fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0