what are words?

haha nej jag vet inte vad jag diLLar om. jag sa att kiLLar e skit hit&dit och sen skriver jag om ett förhållande i inlägget efter. jag är inte så galen som man kan tro. och det kanske inte är ett så intimt förhållande som det lät. äH, jag vet inte. jag är kär-fast-olyckligt dock! mötte den finaste människan jag mött, trevligaste, roligaste, goaste. vi hade mycket gemensamt. men jag fick inte honom att falla...eller, jo för en natt eller 2..en vecka eller så. sen vände allt och jag fick diSSen twice, jag förstod inte varför. har ännu inte fått svar på det, eller...jag får bara höra att jag inte gjort något, att du inte vill såra mig. men du visar raka motsatsen och om något som var bra vände håll ÄR något fel, och om inte JAG är felet. vem är det då? definitivt inte du. eller, din smak för vad du gillar hos tjejer maybe. jag kanske inte var som du hoppats eller trodde. förlåt graBBen.
äkta känslor som blir svikna svider lite mkt som citron i ögat. man blir helt återställd och hamnar på skala ett igen. då återhämtar man sig inte på flera månader och man vågar inte göra sånt man vågade innan, allt bara försämras för man är rädd för att göra fel om på nytt. men tänk om det inte är jag som är felet då?  hamnar ändå på havets botten. att en kiLLe inte kan ta konflikter eller ha egna åsikter är något som jag retar sig på. en vän till den personen ska inte behöva skriva/säga vad den tycker och tänker. ta egna initiativ och stå för dina egna handligar graBBen, känns bättre att få höra alla fel och meningar från ditt hjärta. tar inte åt mig ett skit av åsikter som förts vidare från ditt hjärta till någon annans och SEDAN till mig. nej, killar är inte gjorda för att snacka problem. dom bara diSSar och sårar och tror allt ska va bra sen men finns fan dom som mår riktigt jäkla dåligt, har träffat såna b-rudar och det är hemskt att titta på. helt förstörda: p.g.a att dom aldrig fått vetat vart felet låg eller vilken pusselbit som lades fel.

ta hand om er alla och var rädd om kärleken och tänk er för noggrant innan ni binder er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0