make a wish

att man kan va så olyckligt kär som jag är finns ju inte. det är ju tragiskt fult!
sängen väntar, är totalt utsliten efter jobbet, får bli en liten PN nu sen hoppas jag på mys med mina kvinnor ikv, eller åka och kika i Arvika utanför hamnfestivalen kanske? gråter floder för att jag inte får se min Veronica sjunga ikv och framför sina texter som handlar om 'bland annat sprucken kärlek, förlorad vänskap och känslan då man lämnar klubben och vandrar hem i natten med nytt sällskap', säger hamnfestivalens hemsida. att man ska behöva betala för allt här i världen, för det minsta lilla man ska göra. för att få ha kul och höra en skön brud sjunga. ååh, kostar snart att ta sig en nypa luft. skulle ha skitit i FDD och dragit till Arvika ist. dock suger ju vädret as hell idag men som sagt det finns inga dåliga väder utan bara dåliga kläder. men nääh, hade jag missat FDD hade jag aldrig träffat alla jag träffade där så hmm.
Kopplingen på bilen gick åt helvete igår så måste köpa nya delar till den og. hatar bilkostnader :( blääää för att lägga pengar på skit! har inte shoppat EN enda gång detta lov och det är rearearea i kD nu som väntar på mig. min kära stad som har tagit mig ett steg närmare kärleken. men jag har som prioritet 1 nu att ta körkort och att bilen ska va som den SKA va. jag+bilar=sant vet ni väääL. lover. exakt en månad och 6 dagar kvar tills jag mår som handen i handsken. ljög för er häromdagen, hade räknat dagarna fel. men vad gör det när jag ligger i graBBen i graven bredvid? pizzan satt där den skulle. nu slocknar mina ögon, borde sova uuuuut! har som sagt en arbetsvecka kvar, men fick reda på att jag kanske möjligtvis får jobba en vecka till, då har jag alltså jobbat hela sommarlovet. vet ej hur jag ska göra, kanske kan knåpa ihop ett par dagar extra men inte hela veckan. måste leva lite innan man ska tillbaka till skolbänken och bli trögförklarad, cp, psykiskt störd osv...^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0