vi är fan onormala allihop

Asså människor som en gång blivit sviken eller något liknande sedan gör samma tillbaka ENBART för att hämnas ser jag ner på. att man en gång klagat över vad någon gjorde hjälps inte av att den själv provar hur det kändes att svika någon. vem vet om det var meningen? vi är inte alla medvetna om det vi gör. det är mänskligt att förlåta gott folk. jag och min hjärna tror iaf inte att man lever för att gå och testa folks gränser, så mycket av det vi gör är omedvetet fast skulle kunna vara medvetet om vi tog mer vara på våra handlingar. eller så är vi medvetna med försöker bara dölja, vad vet jag? jag är ingen expert på filosofi och psykologi. men jag har något i åtanken. jag har blivit nedtryckt flertal gånger i mitt liv, händer typ dagligen. men nog fan är jag optimist ändå, jag försöker mer glömma..eller förlåta folk hur månger gånger dom är förnedrar än, bara jag vet att jag inte är likadan. aH typ som dig, du bryr dig inte ett skit vad jag gör just nu, vart jag befinner mig, vet du om jag lever? vet du ens att jag blir myndig om 8 dagar? nepp, kanske inte. men då vet ju iaf jag vad du ä förr typ av människa och hur mycket plats jag tar i ditt hjärta. fick nog ett tomt rum med svarta väggar så det skulle bli lättare att "glömma" mig men ändå gör det så jävla ont i dig att du Egentligen vet att jag existerar men du vill ligga så jävla lågt så du inte ens vågar visa vad du gillar mig. okej, vill du hålla den statusen så fine för mig! men vem la ner mest energi på en människa? du.
det enda jag behöva var att igga din onormala beteende.
du var tvungen att både visa statusen och den låga profilen. samtidigt som du fick F Ö R S Ö K  A glömma mig även om du inte ville. du fick det jobbigare i psyket, vilket du bara dig själv kan klandra över.


säger det för femte gången: en nära eller bästavän tar a l d r i g någons ex, har inte en intim relation med dens ex. och om någon är så jävlig mot någon och den sen nekar den i ansiktet är något utav det vidrigaste.
DETär såna personer som man skulle vilja har en kurs med om vafan en riktigt jävla bra vän är. man måååste tänka sig hur det själv skulle kännas. "skulle jag bry mig?" "skulle jag uppföra mig som vanligt mot den personen om den gjorde så mot mig?" tänk!
man gjorde allt med den personen,så det känns.

min påminnelse hade inget med texten ovanför den att göra
.



musiken gör mig glad och påtal om musik, farsan ropade nyss på mig och hade funnit ett nytt band IGEN med unga pojkar, åååå gud va bra! precis släppt en skiva som var fett bra ♥

länk: Sixten and the Cupcakes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0