without a name

jobbet. solen steker. god mat. systerdag. cashflow snart förhoppningsvis! alkoholsugen. känner även sug efter lite närhet med just dig. heheheheh :pppPppP do not take it in wrong way dudes!

amÄÄÄh, vågen ljuger igen säger vi :( gått upp tillbaka! nejfan nu måste jag ge mig med söta, inte allt. men minska. detta går inte sin väg alls....satsade på beach 09,10 och 11...har inte varit nöjd en gång eller taggad för att vistas på en beach.
jaja, Veronica på Hamnfestivalen till helgen, även Baseballs. var där förra året på dom genom en plankning som vanligt, 400:- sparades. skaja prova igen? kommer inte gå bara för jag förbestämmer det. hade bara ren tur då. kom in överallt som en 16åring utan leg, festivalband osv....allt gick sin väg. nu kommer jag ha oturen med mig. men hade vart fett najs med Veronica sisådär nån vecka innan jag sitter i skolbänken igen. men ekonomin leverar inte för tillfället. 3siffrigt på kontot ens vore inte fel. får hålla ut ett par veckor till!!!



saknar min fina Ida! vi har inte setts nån gång typ under lovet :( du, jag och våra dagar. miss!

Kommentarer
Postat av: idisen

saknar dig också tjejen! får ta å hitta på nåt direkt jag kommer tillbaka till byn okej??! :)

pusssssssar från idisen ;)

2011-08-09 @ 00:15:33
URL: http://idaessk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0