typ i helgas

Fryksdalsdanshelgen är över tyvärr, ett helt år kvar till nästa och då får jag köpa i baren lagligt :) på torsdag är det en månad tills jag får göra vad tusan jag vill! denna helgen var awesome! grottan var roligare än väntat, svetten droppade från pannan och hakan, rann på ryggen. 40+ grader därinne lätt.
var många smågryn där som man redan visste men fanns att även någon i ens egen ålder. Hellre där än inne på Verkstan för tyckte det var 30+ mest och fyyy för de. fett mycket som skett denna helg! positivt som negativt, men iaf en minnesvärd weekend :D

fått en ny favoritlåt tack vare Filipsta'ingan! här: I Got Something To Say-Mellony&Oliver Z ♥

bilder från helgen finns på Facebook, har ingen ork just idag att lägga in här. tiden räcker aldrig till som ni vet. var inte dåligt gött med en powernap på 4 timmar förut. åååh, ska lägga mig nu igen och vara glad att jag bara har 9 jobbdagar kvar till jag får min endaste vecka sommarlov :) den veckan är efterlängtad!

hur är det med er alla då? vad gör ni under sommarlovet? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0