try cry try cry

Att försöka rensa mascarabitar i ögonen medans bilen rullar över Torsbys meningslösa farthinder försvårade det hela. kunde ha blivit utan ögon idag, ha-ha! mådde bra förut när jag satt i solen, andra gången i sommar jag fått tid till att spendera lite tid och dela mina tankar i solens sken. somnade till lite också, fick dåligt med sömn inatt så är lite hängig. hade bakiskänsla när jag vaknade i morse. whataaaa >< så vitt jag vet så höll jag mig till alkoholfritt även igår :) ska mysa hemma ikv tänkte jag, det behövs! ha det så kul alla ni som kommer ligga bakis på riktigt i morrn och som ska ut på lilla faktoriet med 3 pers =p


i miss sänipänimakeräni. pöSs




good old memories.

en tid man levde som blondin med världens bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0