true or false. true

om jag ska vara uppriktig så älskar jag att spy, galen tydligen? asså, den känslan♥ man mår så jävla gött. man får ur sig allt. nej, det har inget med ett par inlägg innan att göra när jag skrev om vågen. utan mina homies vet även att jag gillar't. ja, något annorlunda ska man väl gilla antar jag.
ååh, du äter på min hjärna. jag blir galen. kan inte stämma av vart vi ligger i våran skala. lågt eller högt? äh, kiLLar e fan skit. har man inte problem så skapar mannen minst ett. skulle aldrig fått veta att det finns ett motsatt kön på denna runda jord. men skulle aldrig i hela helvete klara att bara leva med tjejer. töl töl töl, tjat, ååååh får ont i öronen bara jag tänker på töliga kaxiga omogna b-rudar. nepp, killkompisar är det allra bästa! inget mer. bara umgås med dom, som om dom vore en tjejkompis, bror eller ja. nånting nära men inte alldeles to close. dom tjaFFsar aldrig på samma vis. inte så länge man umgås som kompisar, kommer man in på det komplicerade börjas det direkt. -killhomies is the shit ¥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0