this is the end

The End..på detta sommarlov! är sjukt stolt över mina 9 veckors jobb. men har hunnit med mkt på helgerna ändå, har dock inte fått åkt längre än till Karlstad men...festat 7 eller 8 helger av 10 iaf (:
ser fram emot första skoldagen på sista skolåret i morgon, blir en lugn vecka sen drar jag på intensivkurs i 2 veckor. är så jäkla nervös inför allt, kommer kugga på båda grejerne minst 1 gång :( but, wish me luck!

igår, skulle ju egentligen avsluta detta sommarlov genom att gå på Eric Saade men om man inte förbokat kostade det 390 spänn och det liX tillät inte min plånka igår, vädret sög typ hela dagen tills på kvällen och då vare för sent och jag hade inge skjuts till stöpa till JooSKILL heller. övningskörde upp till finaste Östmark med pappsen och farbror i min bil, den har inte fått "rastats" på 3 veckor typ eftersom slavcylindern var sönder men nu gåren som den ska igen! den står dock kvar i Östmarks skogarna medn får tillbaka den i morgon. drog upp till parken och lyssnade på Eva Eastwood, en av mina idoler sen länge tillbaka, har inte sett hene på ett par år nu så var inge fel att säga adjö till sommarlovet och dela glädjen med henne. fick en varm kram+ en autograf med en spritpenna som typ va slut :( så syns knappt. bilder från spelningen kommer någon annan dag, jag mååååste verkligen städa mitt rum nu. allt från A-Ö...för jag har ju inte städat så mycket i sommar menar jag så jag är rätt sugen........sommarjobb som städerska, kan icke blir bättre :D
promenix skaja hinna med idag också, har tvättat 3 maskiner snart med kläder inför skolstarten. puuuh, sängen tidigt idag blir! om jag blir färdig med alla hemmasysslor först vill säga. därför har jag inte tid att sitta häääär



Kommentarer
Postat av: Ronja

detta med körkortet LoLLo, det kommer du att klara galant! puss på dej <3

2011-08-21 @ 21:29:22
URL: http://ronjavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0