ta inte allt så seriöst, lär dig ironin i det hela.

sitter med mina skullcandysar och njuter av maxvolymen med bra musik. tänkte slagga nu, och som vanligt lyssnar jag på musik innan ögonen slocknar så sover jag lika gott varje gång! som jag sa en gång så har jag ju musiken med mig överallt, så V.Maggio- ge mig äran att få sjunga "i taxin, i trappen ,i hissen, i hallen" ist.

ser inte fram emot specialidrott direkt på en onsdag morgon i morrn! teknik+gymmet, nyvaken halv 9. mmmmmm va gött sa göbben!


har skaffat mig en bror. ah kanske inte riktigt bokstavligt talat, men det är en bror. på sitt eget lilla sätt.
har alltid velat haft en, så tyckte det var på tiden.

    
     ja men känn på ironin! eller nääh, fanns ingen nu.
     Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0