kommer aldrig ur skalet

jag är instängd. sitter enbart vid datorn när jag kommer hem, äter bara innan. idag åt jag också diRR jag kom hem, har inte gått ur mitt rum EN ENDA gång sen dess och det var 4,5 timmar sen. skandal detta! solen skiner på utsidan men spenderar bara min tid här inomhus med musiken. ja jo jag är ju musikberoende och en musiktjej som fan som inte klarar sig utan musik men man kan ju faktiskt ha musik i öronen även när man rör på sig och jag behöver Verkligen ut, även för att rensa tankarna från det onda. men hjärtat...blöder. skulle kunna gråta floder nu men ser ingen mening med det för tillfället. det gör inte saken bättre, eller..det lättar lite på trycket för stunden men får uppsvällda ögon när jag vaknar till morgonen vilket det inte är värt när jag ska upp 05.24 på jobb! 4 dagar återstår och jag känner att jag lever nu. mina muskler har tagit stryk hela sommarn, är så jävla sleten chey so you can't understand!!!!!

IDAG är det exakt en månad tills jag fyller myndig. körkortet närmar sig..intensivkursen närmar sig. blir nervös bara jag tänker på hur lätt det egentligen är att kugga på det minsta lilla felet. but why, why think in that way? ska fixa detta när jag längtat mer än någon!!!!

har lyssnat på How To Love med Lil Wayne för mkt nu, har börjat tröttnat. lyssnat varenda dag i flera veckor. jag brukar inte alls gilla hans låtar men den var en av dom som gå att framföra i högtalarna. näääh, nu sitter jag här och klockan är 20.09. SKA lägga mig i tid idag om så gud förbjuder! godnatt finisar

tänker lite extra på dig
. varje jävla dag som passerar....


Sirsjön är vackert på sommarkvällarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0