give me give me

intensivkurs bokad, whoooopi! är ett steg närmare friheten. den lilla brickan med mitt bevis till körtillstånd, bild på mig, och massa datum är så efterlängtad. en liten bricka! den är värd hela livet för mig. jag ÄLSKAR att köra bil, så ring mig när ni behöver chaffis. fick tid veckan innan jag fyller, eller...kursen slutar på min födelsedag så har sån lucky loooook tur.
vädret är underbart nu, god mat åt jag förut, ner med mera i matlådan tills sista jobbdagen för denna veckan! gick hem tidigare idag för jag behövde vila kände jag för dagen är borta när jag kommer hemannars. tog mig en PN som satt finfint. sugen på ett dopp i Sirsjön men löv1 jobbar som det verkar nu. ska ta mig en coffee tänkte jag så länge, var ju ett tag sen sist. skulle behöva få lite motion also och lite mindre av det söta.


saknar min fina mamma också. mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0