ge mig fredag och fetinglön


schemat är lagt och skolan har börjat på real. fan vad jag behöver pengar alltså!
vill ha lön nu. har inte shoppat hårprodukter på 1 år typ, so i need indeed!
på tal om år, 2,6 år!! sen jag klippte mig hos frisör typ :) bra gjort! men varför liksom  när man har egna frisörsaxar och tycker att det duger när man gör jobbet själv? men aH ska att försöka fixa en tid (som man sagt nog lääänge) så jag får ordning på det och en frisyr igen, eller nåt. man klarar ju inte ALLT själv, så har säkert missat mycket under åren. sånt jag hatar att lägga pengar på.
hatar att klippa mig, älskar nyklippt hår och hur kvalitén är men svider inombords att se hur mycket kortare en cm mindre på en längd kan se ut. usch, nog om hår! godnatt alla söta läsare. även om ni suger på att kommentera så lever även denna blogg än....ett tag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0